Politica de rambursări și returnări
POLITICA DE RETUR
Având în vedere natura perisabilă a produselor comandate, nu se acceptă returnarea acestora, decât în situația în care comanda primită nu corespunde celei plasate.
Clientul este obligat, la plasarea comenzii, să ne informeze dacă are orice formă de alergii sau intoleranțe alimentare, alergiile și intoleranțele nedeclarate neputând fi invocate ca motiv de returnare a produselor. Astfel de precizări se vor face în caseta specială – Mențiuni comandă.
De asemenea, cerințe specifice legate de prezența sau absența anumitor ingrediente în produsele comandate trebuie să fie anunțate la momentul plasării comenzii, în aceeași casetă – Mențiuni comandă.
Lipsa oricărei mențiuni în caseta respectivă echivalează cu acordul clientului cu privire la toate ingredientele produselor alimentare comandate.
RECLAMAȚII
Toate reclamațiile și plângerile vor fi transmise la adresa de contact contact@cheztoni.ro și vor fi soluționate în termen de 2 zile.
FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT
Nu vom fi trași la răspundere pentru niciun fel de întârzieri sau nereușite în îndeplinirea serviciilor noastre, dacă intervine un caz de forță majoră sau un caz fortuit. Forța majoră include, dar nu se limitează la schimbări în legi sau reglementări, embargouri, războaie, acte teroriste, revolte, incendii, cutremure, accidente nucleare, inundații, greve, epidemii, pandemii, condiții meteorologice și acte ale hackerilor sau furnizorilor de servicii de internet.